Wednesday, March 9, 2011

Give Away Tupperware

Nidza menganjurkan Give Away (GA) sempena hari lahirnya pada bulan ini (Mac).

Syarat-syaratnya:
1. Kena jadi 'follower' blog Tupperwarewithlove (lama dan baru)
2. Link kan entry anda dengan Tupperwarewithlove
3.Sila tangkap gambar koleksi Tupperware anda dan beritahu kenapa anda suka Tupperware?
4. Kemudian, sila tag rakan-rakan anda.

SENANG SAJA!

TARIKH AKHIR: 20 MAC 2011

HADIAH: BARANG TUPPERWARE LAH ;-P
NOTA: BUKAN SEORANG YANG AKAN DIPILIH, TETAPI DUA ORANG!!
-------------------------------------------------

1. OK, saya dah jadi follower Tupperwarewithlove !
2. Ini koleksi Tupperware saya...


Kenapa saya suka Tupperware? Kerana...
- Ia tebal dan tahan lasak
- Ada pelbagai corak, bentuk dan warna yang menarik
- Ada pelbagai saiz dari sekecil tapak tangan hingga setinggi lutut saya ;)
- Sesuai dibawa ke mana-mana
- Sesuai dijadikan hadiah dan cenderahati

3. OK, saya nak tag TZM.

TERIMA KASIH!!!

1 comment:

Nidza Ahmed said...

Wa, ni utk satu malaysia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...