Wednesday, June 4, 2014

Aku Tanpa Cinta Mu [Mirwana feat Jay Jay]




Telah ku mungkiri janjiku lagi 
Walau seribu kali 
Ku ulang sendiri 
Aku takkan tempuh lagi 
Apakah kau terima cintaku lagi 
Setelah ku berpaling 
Dari pandanganMu 
Yang kabur kerna jahilnya aku 

Mengapa cintaMu tak pernah hadir 
Subur dalam jiwaku 
Agarku tetap bahagia 
Tanpa cintaku tetaplah 
Kau di sana 
Aku tanpa cintaMu 
Bagai layang-layang terputus talinya 

Telah ku mungkiri janjiku lagi 
Walau seribu kali 
Ku ulang sendiri 
Aku takkan tempuh lagi 
Apakah kau terima cintaku lagi 
Setelah ku berpaling 
Dari pandanganMu 
Yang kabur kerna jahilnya aku 

Masihkah ada sekelumit belas 
Mengemis kasihMu Tuhan 
Untukku berpaut dan bersandar 
Aku di sini kan tetap terus mencuba 
Untuk beroleh cintaMu 
Walau ranjaunya menusuk pedih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...