Wednesday, January 2, 2008

Salam Tahun Baru

Selamat Tahun Baru 2008 dan Salam Maal Hijrah 1429.

Sempena Tahun Baru ini pastinya ramai yang menanam azam baru, tak kurang juga yang menyambung azam tahun lepas yang tak tertunai...Apapun, semoga berjaya dalam usaha merealisasikan impian itu...

Aku? Aku bukan jenis yang suka berazam apabila tiba tahun baru..Pun begitu, setiap hari aku berazam agar hari-hari yang bakal aku lalui akan lebih baik daripada hari-hari yang telah aku lalui; semoga hari ini dan esok, aku menjadi lebih baik daripada aku yang tadi dan semalam; DAN semoga kebahagiaan akan menjadi milikku.

Kepada insan-insan yang aku kasihi: keluargaku, guru-guruku, rakan-rakanku, jiran-jiranku, teman seperjuanganku, dan seluruh umat Islam; semoga kalian turut memperolehi kebahagiaan, kesejahteraan dan keamanan..Semoga segala impian kalian menjadi kenyataan..

Semoga hidup kita sentiasa di bawah lindungan-Nya...Aminn...

1 comment:

abc said...

Akhirnya jumpa gak ko ye azwa..hehehe - Diva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...