Saturday, July 3, 2010

Ilham Bicara 2

Diam tak diam sudah tiga tahun aku di dunia blogging ini…sekejap ada sekejap takde…

Kalau ada mood, aku update bahan…kalau tak, lantak…tapi yang pastinya, aku sayang blog aku…selagi ada hayat, selagi tu blog aku tetap di sini…

Terima kasih kawan-kawan yang sudi singgah blog aku yang tak seberapa ni…yang tak semeriah blog lain…(background pun plain je…rimas ada corak-corak…serabut mata nak membaca…). Aku tak kejar viewers atau followers…sekadar berkongsi cerita, ilmu dan pengalaman agar dapat dijadikan panduan dan sebagai pengajaran dalam kita menjalani kehidupan ini…

Kalau boleh, aku nak himpun semua benda, semua cerita kat blog ni…aku ‘link’kan blog yang best-best kat blog aku…jadi ‘One Stop Centre’ la konon…hehehe…Pastu aku ni minat banyak benda…mula-mula cadangnya nak buat blog lain untuk tajuk yang berlainan…tapi, pikir-pikir balik, kalau create banyak blog, tak terkejar pulak nanti, kan…? Lebih baik aku concentrate kat satu blog ni saja…kumpul la semua benda kat sini, habih cerita, kan…? Aku senang, korang pun senang…kan..kan…?

Terima kasih sekali lagi kepada kawan-kawan yang rajin datang ‘home sweet home’ aku ni…yang rajin bagi sokongan, rajin komen...yang datang jenguk sat pun takpe…aku dah cukup happy…tanpa kawan-kawan, siapalah aku…kita kan saling melengkapi, saling mengingatkan, saling memerlukan. Terima kasih juga kerana anda semua turut terlibat dalam memberi ILHAM untuk aku berBICARA…

Salam sayang pada semua…

Azwa Saini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...